Foto’s van een kapotte iPhone halen
Kun je foto’s van een kapotte iPhone halen? Het antwoord is ja en nee, want als een iPhone niet meer opstart en niet ontgrendeld wordt met de toegangscode dan kunnen we de data er niet van af halen. We zullen dus eerst de iPhone moeten repareren voordat we de data of foto’s er van af kunnen halen.
De iPhone is beveiligd
Bij Apple hebben ze er voor gezorgd dat de data alleen van je iPhone worden gehaald als deze opstart. Dit komt doordat er verschillende chips met elkaar versleuteld zijn. Deze chips moeten allemaal met elkaar communiceren voordat de data er van af kan worden gehaald. Als je telefoon uit staat of niet volledig opstart is dit dus niet mogelijk.
Het proces
Kapotte iPhone’s repareren is OFF to ON specialist in. We zijn vooral gespecialiseerd in moederbord reparatie. We kunnen bijna elk probleem wel oplossen. Meld je iPhone eerst aan. We komen we binnen 24 uur bij je terug met een prijsopgave. Daarna kun je je iPhone naar ons versturen maar langs brengen kan ook.
Zodra je iPhone weer opstart kunnen we de data er van af halen en op een usb-stick zetten. Na betaling van het factuur wordt de data en iPhone weer terug gestuurd.
-
Stuur ons eerst een bericht voor een prijsopgave, daarna komen we bij je terug met een voorstel. Je krijgt ook een link waarmee je het mail-in formulier kunt invullen. Je kunt daar kiezen hoe je je smartphone wilt opsturen en op wat voor manier je na de service wilt betalen.
-
Op als onze reparaties zit een levenslange garantie. zolang je toestel niet open is geweest of valschade vertoont zit er levenslange garantie op de reparatie.
-
Reparatie’s duren 1 tot 3 dagen. Data recovery kan variëren van 1 week tot 4 weken.
-
Zonder toegangscode is een data recovery meestal niet mogelijk. Of het moet om een oud toestel gaan die gemaakt is rond het jaar 2017. Daar lukt het soms nog wel zonder wachtwoord maar er is speciale software voor nodig de toegangscode te kraken.
-
meld je smartphone eerst aan. Daarna komen we bij je terug met een prijsvoorstel en verzendinstructies.
-
Nee dit is niet nodig. Wel hebben wel je wachtwoord nodig voor het testen van de functies na de reparatie.
-
Stuur ons een bericht zodat we de kosten kunnen bepalen. Om een idee te krijgen van de kosten kun je bij hoe werkt het & pricing kijken.
-
in de meeste gevallen zijn er geen kosten als de reparatie niet lukt.
in zeldzame gevallen zijn er wel kosten, maar dit melden we je van te voren als dit het geval is.
-
Stuur ons eerst een bericht daarna komen we bij je terug met de verzendinstructies.
-
Je data wordt op een usb drive gezet. in de vorm van losse bestanden of een volledige backup zoals iTunes backup of smartswitch backup